Europ Assistance Polska podsumowała strukturę spraw assistance zrealizowanych podczas długiego sierpniowego weekendu. Najczęściej interwencje dotyczyły assistance samochodowego (83%), a zgłoszenia z zakresu pomocy medycznej stanowiły 12% spraw.
Długi sierpniowy weekend był doskonałą okazją do przedłużenia wakacyjnego wypoczynku, a dla tych, którzy na urlopie już byli, stanowił dodatkowy czas na złapanie ostatnich wakacyjnych promieni słońca.
Polacy najczęściej potrzebowali pomocy w Polsce (81% wszystkich spraw) oraz w różnych częściach Europy (14%). Aż 83% zgłaszanych spraw dotyczyła problemów z pojazdem. Najwięcej interwencji dotyczyło awarii samochodu (84%), z kolei wypadki i kolizje drogowe stanowiły 16%.
Coraz lepsze drogi w kraju i przyjaźniejsza kierowcom infrastruktura zachęca do podróży po Polsce. Warto pamiętać o wykupieniu odpowiedniej polisy wraz z assistance, by w razie nieprzewidzianej sytuacji mieć zagwarantowaną kontynuację podróży i bezpieczne dotarcie do celu – mówi Joanna Nadzikiewicz, Dyrektor Handlowy w Europ Assistance Polska.
Podczas długiego sierpniowego weekendu potrzebna była również pomoc medyczna, która stanowiła 12% wszystkich zgłoszeń do Centrum Alarmowego. Największa liczba spraw dotyczyła kwestii związanych z nagłym zachorowaniem. Polacy potrzebowali pomocy w związku z gorączką, bólem gardła czy bólami brzucha. Nieco rzadziej potrzebne było wsparcie w związku z nieszczęśliwym wypadkiem.
Link do strony artykułu: https://badaniamarketingowe.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/europ-assistance-polska-podsumowuje-dlugi-sierpniowy-weekend